Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Στα παρασκήνια



Στη Σύνοδο των 20 πλουσιότερων χωρών του πλανήτη που έλαβε χώρα στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, συνέβησαν διάφορα ευτράπελα που αιχμαλώτησε ο φωτογραφικός φακός.

Καταρχάς έσκασε μύτη η σιδηρά και κομψή κυρία του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ και σκιάχτηκαν και οι λύκοι.
Δεν πρόλαβε ή δεν είχε όρεξη για σοβαντίσματα και μερεμέτια και εμφανίστηκε στο αεροδρόμιο σαν το θείο μου τον Περικλή που είναι συνταξιούχος νταλικιέρης:



Στη Σύνοδο πάει ο Κάμερον να κάτσει στη θέση του και τη βλέπει πιασμένη από την κυράτσα του Βερολίνου που ήτανε σε τρυφερό τετ α τετ με το Σαουδάραβα βασιλιά.

Κάμερον: Συγνώμη μαντάμ, αλλά κάθεστε στη θέση μου!
Μέρκελ: ΄Ασε με ζώον! Δε βλέπεις πως μου κάνει καμάκι το τεκνό με το τραπεζομάντιλο;
Αμπντουλάχ: Έχω κι ένα χρυσό ρόλεξ για το χεράκι σου, νταρντάνα μου. Έλα στη σουίτα μου να σου το δείξω.
Μέρκελ: Δε μου δίνεις καλύτερα κανένα κασόνι πλάκες χρυσού να τις βάλω στη Μπούτενσμπανκ;
Αμπντουλάχ: Τι λες μωρή; Με ένα κασόνι χρυσό παίρνω όλες τις χορεύτριες του Μπολσόι και 10 καμήλες.
Κάμερον: Αγόρια δεν παίρνεις, καλέ;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου