Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Σου βρήκα τρύπα!


 
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, στην εκπομπή του Γ. Παπαδάκη, ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, είπε διάφορες παπαριές, όπως ότι «δεν είναι αυτό καθ' αυτό το μνημόνιο που μας βλάπτει», αλλά «ο τρόπος που εμείς βάζουμε τις προτεραιότητες και υλοποιούμε το μνημόνιο». (Μια χαρά περνάμε με το μνημόνιο, εσείς το έχετε πάρει με κακό μάτι)

Ότι «κάποιες χιλιάδες άνθρωποι- ίσως και όλοι οι Έλληνες κάποια στιγμή- μούντζωναν τη Βουλή. Βγήκε κάτι από αυτό;» (Καλά να πάθετε ζώα που μείνατε στις μούντζες. Φάτε με στη μάπα τώρα).

Ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε, επίσης, πως ντρέπεται που ένας στους δύο νέους είναι άνεργος και δεσμεύθηκε ότι «αυτό υποσχόμαστε να το αλλάξουμε» (Θα τους κάνουμε δύο στους δύο, για να μη μείνει κανείς παραπονεμένος και ζηλεύει).

Τέλος έκανε την πιο αποκαλυπτική δήλωση της νέας χρονιάς: «Αν ήμουν ανεπαρκής και ανίκανος πολιτικός δεν θα εμφανιζόμουν ενώπιόν σας, κάπου θα είχα βάλει σε μια τρύπα το κεφάλι μου». (Η αλήθεια είναι ότι είμαι εντελώς άχρηστος και δωσίλογος όπως και οι υπόλοιποι που χρεοκοπήσαμε τη χώρα, αλλά κι εσείς δεν πάτε πίσω! Είστε ένα μάτσο ραγιάδες και ηλίθιοι, που αντί να έχετε αρπάξει τα κουζινομάχαιρα, κάθεστε και με ακούτε να σας λέω όλες αυτές τις αηδίες, γι’ αυτό δε σφάξανε να βάλω από μόνος μου την κεφάλα μου στην τρύπα!)
 

Η αλήθεια είναι ότι ο κύριος Χρυσοχοΐδης δεν είναι τόσο αναίσθητος και γομάρι, απλώς δε βρήκε ακόμα την πιο κατάλληλη για το υψηλό του γούστο τρύπα, για να χώσει το κεφάλι του. 
Γι’ αυτό κι εγώ του προτείνω μερικές επιλογές:

 
Και για το τέλος, την καλύτερη:

2 σχόλια: