Από: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ
Μπορεί η τεχνολογία να έχει μπει για τα καλά στις ζωές των ανθρώπων, ωστόσο, φαίνεται πως δεν βοηθάει ιδιαίτερα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Daily Mail, τα παιδιά και οι φοιτητές που γράφουν με το χέρι, μπορούν να εμπεδώσουν καλύτερα μία πληροφορία από αυτούς που χρησιμοποιούν τον Η/Υ.
Αυτό συμβαίνει επειδή η ανάγνωση και η γραφή περιλαμβάνει τη χρήση των περισσότερων αισθήσεων, σύμφωνα, πάντα, με τη γνώμη των επιστημών που συμμετείχαν στην έρευνα.
Κατά τη διάρκεια του γραψίματος με το χέρι, οι διάφορες κινήσεις που χρειάζονται αφήνουν ένα αποτύπωμα στο τμήμα του εγκεφάλου που ονομάζεται «αισθητικοκινητική», αυτή η διαδικασία βοηθά στην αναγνώριση των γραμμάτων και στην εμπέδωση της πληροφορίας.
Αντίθετα, το απλό άγγιγμα ενός πληκτρολογίου δεν μπορεί να επιδράσει με την ίδια δύναμη στον εγκέφαλο. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν ενισχύει τον μηχανισμό εκμάθησης με τον ίδιο τρόπο.
Σε δοκιμές που έγιναν σε δύο ομάδες εθελοντών ζητήθηκε να μάθουν ένα άγνωστο αλφάβητο και στην πρώτη ομάδα έπρεπε να το μάθουν, γράφοντάς το με το χέρι, ενώ στη δεύτερη, πληκτρολογώντας το στον υπολογιστή.
Με εβδομαδιαίο έλεγχο της μνήμης, διαπιστώθηκε ότι η ομάδα που είχε χρησιμοποιήσει τη γραφή και την ανάγνωση μπόρεσε να συγκρατήσει καλύτερα και για περισσότερο χρονικό διάστημα το άγνωστο αλφάβητο.
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Daily Mail, τα παιδιά και οι φοιτητές που γράφουν με το χέρι, μπορούν να εμπεδώσουν καλύτερα μία πληροφορία από αυτούς που χρησιμοποιούν τον Η/Υ.
Αυτό συμβαίνει επειδή η ανάγνωση και η γραφή περιλαμβάνει τη χρήση των περισσότερων αισθήσεων, σύμφωνα, πάντα, με τη γνώμη των επιστημών που συμμετείχαν στην έρευνα.
Κατά τη διάρκεια του γραψίματος με το χέρι, οι διάφορες κινήσεις που χρειάζονται αφήνουν ένα αποτύπωμα στο τμήμα του εγκεφάλου που ονομάζεται «αισθητικοκινητική», αυτή η διαδικασία βοηθά στην αναγνώριση των γραμμάτων και στην εμπέδωση της πληροφορίας.
Αντίθετα, το απλό άγγιγμα ενός πληκτρολογίου δεν μπορεί να επιδράσει με την ίδια δύναμη στον εγκέφαλο. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν ενισχύει τον μηχανισμό εκμάθησης με τον ίδιο τρόπο.
Σε δοκιμές που έγιναν σε δύο ομάδες εθελοντών ζητήθηκε να μάθουν ένα άγνωστο αλφάβητο και στην πρώτη ομάδα έπρεπε να το μάθουν, γράφοντάς το με το χέρι, ενώ στη δεύτερη, πληκτρολογώντας το στον υπολογιστή.
Με εβδομαδιαίο έλεγχο της μνήμης, διαπιστώθηκε ότι η ομάδα που είχε χρησιμοποιήσει τη γραφή και την ανάγνωση μπόρεσε να συγκρατήσει καλύτερα και για περισσότερο χρονικό διάστημα το άγνωστο αλφάβητο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου