Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Εξόδιος ακολουθία


Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ βλέποντας τις σκηνές από την ορκωμοσία της τελευταίας κυβέρνησης, μου ήρθε στο νου, κηδεία.
Και συγκεκριμένα το αγαπημένο μου εδάφιο της εξοδίου ακολουθίας:

«Πάντα ματαιότης τα ανθρώπινα, όσα ουχ υπάρχει μετά θάνατον. Ου παραμένει ο πλούτος, ου συνοδεύει η δόξα. Επελθών γαρ ο θάνατος ταύτα πάντα εξηφάνισε.
Διό Χριστώ, τω αθανάτω βασιλεί βοήσωμεν, τον μεταστάντα εξ ημών ανάπαυσον,
ένθα πάντων εστιν ευφραινομένων η κατοικία».

Ζωή σε λόγου μας. Να ζήσουμε να τον θυμόμαστε το μακαρίτη.  Να του συγχωρεθούν οι αμαρτίες. Αμήν

2 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ Η ΘΡΗΣΚΑ!ΣΕ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φραγκίσκο,με γοήτευαν πάντα οι κηδείες! Μου αρέσουν τα λόγια. Τα ξέρω σχεδόν απέξω.
    Επίσης μου αρέσει και το επόμενο:
    "΄Οντως φοβερώτατον το του θανάτου μυστήριον, πώς ψυχή εκ του σώματος βιαίως χωρίζεται εκ της αρμονίας και της συμφυίας ο φυσικώτατος δεσμός θείω βουλήματι αποτέμνεται".
    Αλλά για παρατήρησε πιο προσεκτικά τη φωτό:
    Μόνο τα κεριά απ' τα χέρια τους λείπουν!
    (το φέρετρο το κρύβουν οι παπάδες!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή