Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Σιντάρτα (Όταν οι άντρες υμνούν τη γυναίκα)

Ένα τραγούδι ύμνος στη Γυναίκα και τον Έρωτα.
Ένα τραγούδι που κάθε άντρας που σέβεται τον εαυτό του θα ‘πρεπε να το αφιερώσει μια φορά στη ζωή του σε κάποια γυναίκα, Ελένη, Κίρκη, Ναυσικά ή Πηνελόπη .
Και να την ικετέψει: «μια χαραμάδα άνοιξέ μου να περάσω...».
Ακούγοντας και ξανακούγοντας αυτό το τραγούδι, συνειδητοποίησα ότι μπορεί να ‘χουν δίκιο όσοι λένε ότι ο Θάνος Μικρούτσικος είναι ο σπουδαιότερος σύγχρονος Έλληνας συνθέτης. 

Το βίντεο είναι από:
Σιντάρτα    

Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Ερμηνεία: Ρίτα Αντωνοπούλου

Απόψε μέτρησα για σένα χίλια μίλια
λευκό χαρτί μες στης αγάπης την μποτίλια,
το φως που ρίχνει η κάμαρά σου στην αυλή σου,
για μένα είναι σινεμά του παραδείσου.

Χίλια τα πλάνα σου, τα χρώματα κι οι τόποι,
Ελένη, Κίρκη, Ναυσικά και Πηνελόπη
μια χαραμάδα άνοιξέ μου να περάσω
μ' ένα σου τρικ να ψωνιστώ και να ξεχάσω

Είν' η καρδιά μου φτερωτή σε άδειο μύλο,
φύσα ουρανέ μου κι όταν σβήσει ο παλμός,
θα 'ναι για σένα που θα ζω σε αιώνιο κύκλο
ατμός, βροχή, ποτάμι, θάλασσα κι ατμός.

Βάφει η σελήνη τα βουνά κι εσύ τα χείλη,
μ' άρωμα ψέμα μου ποτίζεις το μαντήλι,
κι ύστερα φεύγεις με αυτόματο πιλότο,
κάποιο κρυμμένο θησαυρό να βρεις στο Νότο.

Τόσα ταξίδια σε κορμιά ψυχές και τρένα,
τόσα τραγούδια σε παράθυρα κλεισμένα,
σαν τους φαντάρους που ξεχνούν τη μοναξιά τους,
μ' ένα φτηνό τρανζιστοράκι στη σκοπιά τους.

1 σχόλιο: