Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Άχαρη και σκληρή δουλειά

Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας κύριος Παπαδήμος σε μια φάση σκληρής διαπραγμάτευσης για τη σωτηρία της χώρας με την υπεύθυνη του ΔΝΤ μαντάμ Λαγκάρντ.

-Ποια είναι πιο ανάφτρα, η Μέρκελ ή εγώ; Λέγε αν θες το παραδάκι!
 -Μήπως να ρωτήσετε το Βενιζέλο; Εγώ δεν έχω ιδέα από αυτά μαντάμ...
 

Ο πρωθυπουργός σ' ένα διάλειμμα εξουθενωτικής συσκέψεως του Eurogroup μετά του κυρίου Σόιμπλε και Βενιζέλου, οι οποίοι για άγνωστο λόγο χασκογελούν.
Εμένα γιατί δε μου έδωσαν από αυτές τις καραμέλες για το βήχα;
Ο ίδιος πρωθυπουργός συγχαίρει τον Υπουργό της Γερμανίας Γκίντο Βεστερβέλε για το γάμο του και του εύχεται βίον ανθόσπαρτο και καλούς απογόνους και να του φιλήσει το τεκνό το Μίκαελ που του 'πε επιτέλους το "ναι".
Μόνο μη μου ζητήσεις να σου γεννήσω εγώ το παιδί.
Έχω περάσει την κλιμακτήριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου