Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010

ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ….

Αναδημοσίευση από: Άνεμος

ΕΝΑΣ ΗΡΩΑΣ ΜΕ ΠΑΝΤΟΥΦΛΕΣ-ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗΣ
ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ
ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΕΝΑΣ Ήρωας ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ…..
ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΗΣΟΥΝ ΑΓΑΛΜΑ ..ΑΛΛΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ..
ΠΟΛΥ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.


το βίντεο είναι από: astronomy1971

Με αφορμή δυο περιστατικά στον ελληνικό στρατό θα ήθελα να σχολιάσω:
- Τραγική κατάληξη είχε η διέλευση του στίβου μάχης στον κέντρο εκπαίδευσης των Ο.Υ.Κ.
Ο άτυχος σημαιοφόρος, έχασε την ισοροπία του καθώς περνούσε ένα από τα πιο δύσκολα εμπόδια την "αράχνη" ένα τείχος δηλαδή από κάθετα και οριζόντια σχοινιά ύψους 30 μέτρων. Ο σημαιοφόρος έπεσε από αυτό το ύψος και προσέκρουσε στο έδαφος με το κεφάλι.
Δίχτυ προστασίας δεν υπάρχει καθολου. .και αν υπάρχει είναι σάπιο και δεν μπορεί να συγκρατησει έναν άνθρωπο από τα 30 μέτρα
Και το δεύτερο:
- Νέα τραγωδία για την πολεμική αεροπορία. Νεκρός ο ένας χειριστής των F-16, που συγκρούστηκαν στον αέρα.
- Σε σοβαρή κατάσταση ο ένας από τους δυο πιλότους που σώθηκαν.
- Συμμετείχαν στην πιο σκληρή εκπαιδευτική αερομαχία.

Αν τα δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16C/D Block 52+ της 340 Μοίρας ήταν εξοπλισμένα με Σύστημα Απεικόνισης Μάχης AACMI (Αutonomus Air Combat Maneuvering Instrumentation), ο διαγωνισμός για την προμήθεια του οποίου έχει ακυρωθεί τέσσερις (!) φορές από το 2001 είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα είχε συμβεί ποτέ το δυστύχημα που έχει βυθίσει στο πένθος την Π.Α..
είναι κάτι παραπάνω από παρήγορο ότι σε μια κοινωνία που όλοι μας μονίμως κατηγορούμε για κατάπτωση σ´ όλα τα επίπεδα, νέοι άνθρωποι εξακολουθούν με τη θέλησή τους να περνάνε τη πύλη των ενόπλων δυνάμεων ,καταθέτοντας εκτός από τη ψυχή τους, ακόμη και την ίδια τους τη ζωή.
Και σίγουρα σε 2 ημέρες ξεχνιούνται.
Ακόμα σε σε αυτούς τους ΗΡΩΕΣ η κυβέρνηση κάνει περικοπές μισθών
Και αύξηση ορίου ηλικίας.
Βλέπετε δεν κάνει διακρίσεις..
Ακόμα μετά από τόσες εξεταστικές ούτε ένας δεν έχει τιμωρηθεί
Ειδικά για τις περιβόητες μίζες στις αμυντικες δαπανες
Διαβάστε πάλι
:
Αν τα δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16C/D Block 52+ της 340 Μοίρας ήταν εξοπλισμένα με Σύστημα Απεικόνισης Μάχης AACMI (Αutonomus Air Combat Maneuvering Instrumentation), ο διαγωνισμός για την προμήθεια του οποίου έχει ακυρωθεί τέσσερις (!) φορές από το 2001 είναι πολύ πιθανό ότι δεν θα είχε συμβεί ποτέ το δυστύχημα που έχει βυθίσει στο πένθος την Π.Α..

Και κράτος που δεν σέβεται τους ΗΡΩΕΣ δεν πρόκειται να σεβαστεί κανέναν.
Είμαστε για αυτούς πιόνια.
Αριθμοί που πρέπει να ευημερήσουν.
Και όταν οι αριθμοί ευημερήσουν , ο λαός θα πεινά.


6 σχόλια:

  1. Eδω ηρθα, γιατι μου αρεσε το ΝΙΚ....
    Κι επεσα πανω στην περιπτωση...
    Συμφωνω φιλε...Αλλα...
    Ευτυχως για μας...Οι ηρωες δεν επηρρεαζονται απο μετρα και περικοπες...Ουτε και ποτε κανενας τους, εκανε, οτι εκανε,για να του στησουνε αγαλμα...
    Συνηθως,αδιαφορουνε για τιμες και παρασημα,και τη
    συμμετοχη τους σε τελετες, την θεωρουν μαλλον αγγαρεια...Θα γελουσαν μαζι μας αν μαθαιναν, οτι τους εκαναν δρομους και πλατειες...
    Γι αυτο δεν θα σταματησουν ποτε να υπαρχουν..
    Μη σου πω, οτι και περισσοτεροι καθε μερα θα γινονται...
    Οσο για τους αλλους, τα κορακια...
    Αν ηταν δυνατο τους, να τους εξαφανισουν ολους τους ΗΡΩΕΣ, θα το εκαναν με χαρα...
    Γιατι δειχνουνε τη μικροτητα,και τη λασπη που τους σκεπαζει..Μονο αυτοι, περα απο εξαγορασμενους ψηφους και δοτες πλειοψηφιες...
    Μονο οι ηρωες ειναι ιδιοκτητες αυτης της γης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @μαχαιρης
    Αυτό ακριβώς λέει η ταινία
    Παλιά και διαχρονική
    Σου συστήνω να την δεις
    Ανατολή ευχαριστούμε για την αναμετάδοση
    Θα μπες και στην εφημερίδα μας


    agapimena-blogs.blogspot.com

    Υποδύεται τον τέως στρατηγό Λάμπρο Δεκαβάλλα, έναν απλό, φτωχό πλην τίμιο και αγαθό άνθρωπο, που μαθαίνει ότι η πολιτεία αποφάσισε να του στήσει έναν ανδριάντα ως φόρο τιμής για τις υψηλές υπηρεσίες που πρόσφερε στην πατρίδα. Βέβαια τα πράγματα μόνο έτσι δεν είναι, αφού καμία πατρίδα και κανένας άλλος δεν ενδιαφέρεται για τον Λάμπρο Δεκαβάλλα, αλλά η όλη ιστορία είναι μία καλοστημένη κομπίνα που εξυπηρετεί πολιτικά συμφέροντα και έχει στηθεί σε βάρος του αφελούς τέως στρατηγού με σκοπό κάποιοι επιτήδειοι να πλουτίσουν. Και φυσικά, μόλις το αντιληφθεί θα αφήσει στην άκρη τις ευγένειες και τους καλούς του τρόπους και θα διαολοστείλει με τις κλωτσιές όλους εκείνους που πήγαν να κοροϊδέψουν τον ίδιο, την κόρη του και την πατρίδα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαχαίρη,
    καλώς μας ήρθες φίλε. Η ταινία θεωρώ ότι είναι από τις πιο σπουδαίες του ελ. κινηματογράφου. Τα μηνύματα και ο συμβολισμός της είναι σοκαριστικά επίκαιρα. Ένας Λογοθετίδης-Στρατηγός έξοχος που με κάνει να θλίβομαι που δεν τον πρλόλαβα ως ηθοποιό να τον δω από κοντά να παίζει.
    Βλέποντας την ταινία καταλήγεις να θες να φωνάξεις σε όλους αυτούς τους προπαγανδιστές- σύγχρονους χαμερπείς αναλυτές, πως: "όχι διάολε, δεν είμαστε όλοι ίδιοι! Δεν είμαστε όλοι σαν τα μούτρα σας. Μην κρίνετε εξ' ιδίων..."
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Άνεμε,
    Σ' ευχαριστώ,
    Πολύ πετυχημένο το ποστ σου με τον παραλληλησμό που κάνεις των σύγχρονων ηρώων, με την ταινία.Όπως σου έγραψα και στο μπλογκ σου, αυτό που σου μένει απ' την ταινία τελικά είναι η σκηνή του τέλους, όπου η κάμερα ζουμάρει, με την ελληνική σημαία να κυματίζει...(αυτό δλδ που φαίνεται και στο βιντεάκι που προβάλλουμε).
    Πάντα μου αναρωτιώμουν, πως επέτρεψαν να βγει στις αίθουσες αυτό το φίλμ... (γνωρίζοντας τις απίθανες περιπέτιεις του Αλεξανδράκη με τη "Συνοικία το όνειρο").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nαι, αλλα που υπαρχουν οι ταινιες αυτες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Μαχαίρη,
    τις ταινίες αυτές τις προβάλλουν συχνότατα τα κανάλια (ιδιωτικά και κρατικά), λόγω χαμηλού κόστους.
    Κάντε ένα κόπο να τις δείτε, όταν τις πετύχετε. Εκτός από την υποκριτική έχουν και τεράστια κοινωνιολογική αξία.
    Αποτελούν οπτικά ντοκουμέντα για την ιστορική-πολιτική- κοινωνική αναπαράσταση μιας ολόκληρης εποχής. (ήδη οι κοινωνιολόγοι στα πανεπιστήμια, τις χρησιμοποιούν στις έρευνές τους).
    Κάποια στιγμή θα σας φτιάξω έναν κατάλογο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή