Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω, έχω πάψει να είμαι θνητός....

Στο Σήφη και τον Τάσο. Τους δυο αετούς που έφυγαν πρόσφατα.
Και στους δεκάδες άλλους που μέθυσαν με του αγέρα το νέκταρ,
αναζητώντας λευτεριά στους ανέμους
και έκαναν τον Ήλιο Θεό φίλο τους
και τώρα δίχως φτερά δίχως σώμα, αγκαλιάζουν γη κι ουρανό.
"Οι ουρανοί είναι δικοί μας", είπαμε
κι αυτοί ανέβαιναν εκεί ψηλά, πάνω απ' τα σύννεφα
για να τους προστατεύουν.

το βίντεο είναι από: kallimaxos



Ο Ήλιος Θεός

Ερμηνεύει: ο Βασίλης Σκουλάς

Στίχοι: Πάρης Μήτσος

Μουσική: Μιχάλης Νικολούδης


Σαν το σύννεφο, φεύγω, πετάω

έχω φίλο τον ήλιο θεό,

με του αγέρα το νέκταρ μεθάω,

αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.


REFREN

Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι

το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά,

στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι,

στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.


Λευτεριά στους ανέμους ζητάω,

έχω πάψει να είμαι θνητός

ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω,

δίχως σώμα, χρυσός αετός.


REFREN

Και χωρίς τα φτερά δε φοβάμαι….




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου