Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Κάθε μέρα πρωταπριλιά

Πρωταπριλιά σήμερα, αλλά το απίθανο τσίρκο που μας κυβερνά, τη γιορτάζει κάθε μέρα.
Ας πάρουμε μια μικρή γεύση από τις αηδίες που έχουν πει κατά καιρούς, στους αφελείς και ευκολόπιστους πολίτες που κυβερνούν...

Το βίντεο είναι από:
Έχω αρχίσει να τους λυπάμε. Στην προσωπική τους ζωή θα πρέπει να είναι πολύ δυστυχισμένοι. Γιατί δε θα μπορούν να πιστέψουν άνθρωπο. Έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους επαγγελματίες ψεύτες στην προσωπική μου ζωή και πιστέψτε με είναι δυστυχισμένοι. Ζουν συνεχώς με το σκουλήκι της αμφιβολίας να τους κατατρώει καθημερινά.
Φαντάζεστε κάποιον από δαύτους να ρωτάει τη γυναίκα του: "Αγάπη μου με έχεις απατήσει ποτέ;" ή
"Θα στεκόσουν δίπλα μου, θα με στήριζες αν γινόταν καμιά στραβή και έμπαινα φυλακή; Θα με περίμενες;"
Γιατί όπως είπε και ο Τζωρτζ Μπέρναρντ Σω:
"Η τιμωρία του ψεύτη δεν είναι ότι δεν τον πιστεύουν, αλλά ότι αυτός δεν μπορεί να πιστέψει κανέναν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου