Κάπου υπάρχει ένα νησί...

Κάπου υπάρχει ένα νησί...
Κάπου υπάρχει ένα νησί....

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Η ψυχή μου ταξιδεύει σε χιονιάδες γαληνεύει...

Ένα μικρό διαμαντάκι, από μια τραγουδίστρια που μου ήταν παντελώς άγνωστη, την Έλσα Μουρατίδου.
Επειδή γράφονται και τέτοια τραγούδια σήμερα.
Για ανθρώπους που ονειρεύονται και έχουν ανοιχτή την καρδιά και τα μάτια της ψυχής τους. Ακόμα και σ' αυτές τις γκρίζες μέρες.
Για ένα ταξίδι, στο Αλ- Τάιρ.

Σε σένα, που με αφήνεις να ταξιδέψω στον ωκεανό των ματιών σου.
Που δε φοβάσαι να κάνουμε μαζί αυτό το ταξίδι.
Κι όπου μας βγάλει....
Σε σένα που ήδη με ταξιδεύεις σε χώρους και χρόνους πρωτόγνωρους...

Al-tair     

Στίχοι: Θωμάς Μπέκος
Μουσική: Θωμάς Μπέκος & Ευριπίδης Μπέκος
Ερμηνεία: Έλσα Μουρατίδου


Πήγα βόλτα στον Al-Tair
για να δω ποιος με κοιτάει
στ` ουρανού τις θημωνιές
που δροσίζονται οι ψυχές.

Η ψυχή μου μαγεμένη
στέκει εκστασιασμένη
δεν βρίσκει λόγια να μου πει
όσα πρόλαβε να δει.

Η ψυχή μου ταξιδεύει
σε χιονιάδες γαληνεύει
παίζω μ` άγριους βοριάδες
με τρελές χιονονιφάδες.

Με του ουρανού τ` αστέρια
κάνω ατέλειωτα νυχτέρια
κρατώ την πρώτη ηλιαχτίδα
φυλαχτό στην καταιγίδα.

Στ` όνειρό μου ένα βράδυ
πέφτω σε βαθύ πηγάδι
μαύρη τρύπα με ρουφά
η μέρα ανάστροφα μετρά.

Γυρίζω πίσω σαν φωτιά
έν' αγρίμι που αλυχτά
μέλλον καίω, παρελθόν
με το τώρα να` ναι απόν.

Ανεβαίνω κατεβαίνω
σαν πουλί στον ουρανό
απ` τ` ανώγεια στα κατώγεια
άβυσσο ψάχνω να βρω
λίγο να ξεκουραστώ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου